close


ARENA場今日開始啦~  \(^o^)/



佢地之前係咁講話場場都會唔同所以都幾期待呢.



 



 



今次抽到Arena W5stand 1....最後都係揀左Arena.
始終都係覺得Arena氣氛好d. 一入到場見到坐席表...? 同之前又完全唔同...如果BID飛都真係唔知揀邊好.



入到場...再比佢嚇一跳~~今次就連平常圍住stand個個圓環花道都冇埋! standNEWS既距離咪重遠左 -_-”



重有就係尾段佢地平常會上stand上面過車仔都冇埋...應該係d飛太好賣. 佢地連小小位都賣埋出去做立見. 簽名球今場都冇掟~~~



 



講返我個位~~W5後段. 我格離雖然係小舞台..但係由於個台整得太高. 小舞台附近既飯係睇唔到個台 >-<



只係有一樣好彩, 我又抽到台邊既欄杆位. 佢地上落台同車位都係我格離~算係補償
^^



 



 



 



差不多開場既時候聽到小舞台入面有班人叫~~~估計係佢地氣合中.




compass



開場啦~~~果然短片又唔同啦.



今次會出現日本地圖, 由東京飛左去札幌!



之前東京都只係得指南針.



 



WORLD QUEST



出場啦. 都係由中間升起~



佢地一出場個個塊面已經係濕到反光...會場真係太熱啦.



冇冷氣真係攞命.



 



チャンカパーナ



4+FAN(玩拍手+自我介紹)



慶ちゃん:大家好, 我是慶ちゃん。大家能夠見到我的眼睛嗎?



  要在何時享樂?  (又玩呢個gag...大家準備好答佢  今でしょ!)



Massu札幌的大家, 我是增田貴久. 我最喜歡你們.



Shige: ただいま。(お帰り)想見NEWS~~
(yeah)!
傻瓜我更加想見你們.



Yuya: 我是手越祐也, 什麼什麼什麼想和我們LOVE LOVE...那麼要更加熱情來LOVE LOVE~~



跟住就係教拍手~



Yuya: PON PON
PONPONPONPON~~ put up your hands~~~



 



 



渚のお姉サマー



お姉さま既時候佢地已經濕到落雨咁.



去到佢地一個個唱oh
baby
既時候. Massu訓係鏡頭先用好sexy既聲低幾度唱“oh baby”~全場大叫中.



 



 



恋祭り



玩毛巾~~唔知點解重係有好多人冇帶毛巾.



但係係已經咁熱既地方玩毛巾真係熱上加熱...



行過花道既時候KOYASHIGE抱埋一齊



 



フルスイング



 



 



突然黑哂原來播放片段, 呢到係arena既改動!



一開始寫住係8月某會場.



片段一開始佢地係箸便服圍埋坐係到. 一邊係到講北海道呢~~講起北海道有咩美食. Yuya, Massu, Shige一路自己3個對住講. “soup咖哩不錯哦, 我地3個一齊去食”...慶ちゃん係呢個時候係後面細細聲講...NEWS4人吧...



再過左一陣都係冇人理佢...佢突然大叫 ね。。。”



Massu: 嚇一跳呀~



之後突然轉話題~慶ちゃんPPP舞步太可愛. 不如換一下...



其他人都認同~~最後佢地話要唱狂野版PPP.  



ポコポンペコーリャ



PPP既時候佢地有大叫好唔好意思. 佢地4個由主舞台去我地個邊小舞台. Yuya係到唔行比慶ちゃん打佢同拉佢行.



 



唱完PPP既時候佢地分開2邊上車仔. Massu慶ちゃん就係我地個邊~



慶ちゃん就從後面過Massu係正我格離過. 我大叫佢佢話回頭點左下頭 ^^



 



エンドレス・サマー



Greedier



Remedy



SHOCK ME



BE FUNKY



 



 



MC



當唱完歌後Massu又再倒係個台上面.



係呢個時候慶ちゃん問大家熱嗎, high到嗎, 看見到massu的乳首嗎...(佢講完自己重係到hei hei hei.. ><)



慶ちゃん話札幌場比起神戶場還要熱, 跟住叫大家可以發揮一下愛情向主舞台一齊put扇嗎? 全場上下一齊put...佢地係到扮比風吹倒...



慶ちゃん話剛剛從staff那裡聽到今日係アイスアリーナ有史以來入場人數最多. 破左アイスアリーナ記錄! (咁唔怪得咁鬼熱... -_-”)



過左一陣佢地發現有一個人冇參與...Massu呢個時候一個人坐左係台邊地下. 身邊重圍住好多支飲品. 係呢個時候慶ちゃん就用記者係口吻話現在要去到現場~



Yuya係呢個時候扮主播小山君”~~ “小山ジロ



慶ちゃん: 誰是小山ジロ



Massu呢個時候都只係講到...很累...



慶ちゃん叫佢振作d, 全場有好多佢既fans. 大家都想聽多佢講2.



Massu: 那是愛吧, 不用說我也知道哦.



估計Massu真係太累, 佢起左一下身之後又立刻坐返去旁邊. 點都唔起身~



但係惡魔Massu坐係到都出現, 佢扮Shige用低8度講お休み...又學Shige.



呢個時候Yuya都學慶ちゃん唱佢隻solo.



Massu唱左2慶ちゃんsolo歌全場大叫.



慶ちゃん: 果然還是那邊好.. (感覺超M)



呢個時候到Yuyalove addition...



之後又到Massu唱左2, yuya今次唔知佢唱咩接唔到.



Massu就話係NEWS好耐之前既歌.



係有分天使及惡魔~~佢地自己都唔太記得咁.



Yuya話自己個時係分到惡魔個邊.



Shige: 果然是惡魔呀.... 



Yuya: 話自己個時個邊重有山下君同草野.



佢地講左一陣札幌周圍既野...都後尾Shige叫等一下.



Massu都重係坐左係到冇參與. 慶ちゃん問佢真係咁累嗎?



開演前見massu係到鍛鍊肌肉重想問佢有冇問題嗎...



慶ちゃん: 手越開演前你去了那裡?



Yuya: 我出左去外面running. 外面景色好好



過左一陣Yuya: Massu massu看箸看箸會精神點. 



跟住yuya就做出佢改良左既pon pon ponponponpon ponponponponpon...重有埋舞步.



佢跳左一陣到慶ちゃん加入, 後來Shige都加入埋. Massu最後都起身跳埋一份. 超好笑~



慶ちゃんyuya坐飛機既時候突然 :慶ちゃん慶ちゃん“pon pon”. 不要呀~經常係yuya身邊都不能安定.



Shige:
今日慶ちゃん帶住好時尚既太陽眼鏡過X-ray既時候“bi”~~被截停了. 又不是第一次坐飛機...



 



慶ちゃん: Shige被太場曬得很利害哦. 給大家看一下~



全場嘩嘩大叫~~佢本身只係拉低肩膀既T-shirt. 大家叫睇唔到, 後又會場大叫脫下脫下. 佢就叫慶ちゃん幫手拉高成件衫~ 曬得好利害. 成件背心個形都曬左出黎.



佢地問Shige點解曬傷佢話係因為釣魚. 佢地問係咪同大野君? 佢話今次唔係~
只係曬左一個早上就曬成咁.



Massu突然行過去~~其他3. Massu終於動了~



Massu突然講話~~其他3massu突然發言 
-_-”



Massu其實想講佢前幾日去gym, 試左人身第一次既太陽燈.



Massu:一般不是全脫衣服去照的嗎...我穿了泳褲進去.....所以現在有2種顏色....



Yuya: eee....我有點擔心...讓我看一下... (呢個時候全場笑死左. Yuya係用超擔心既口吻講)



 



呢個時候慶ちゃん落台. 其他3只再MC一陣~



 



Shigeyuya講對不起. 拎錯左yuya既牙刷...返到去已經分唔清楚邊支係自己邊支係yuya.



之後到Yuya話剛剛be funky既時候Shige跳錯位.
Shige
話自己冇~~但係massu都話佢有. Yuyategomassu都係咁講就係shige. 佢地叫Shige重跳一次~~staff們又好幫到手! 真係重播個part音樂. Shige自己係到亂跳
(在我看來... >-<) 跳完之後佢居然抽根訓左係地下. TM 2隻只係係到笑...都冇埋去...到後來Shige話真架. 真係抽...Massu先過去幫佢枱高隻腳拉根. 過左一陣Yuya過埋黎拉開佢另一隻腳.
完全係搞事...hahaha. 呢個時候既shige係倒轉V型咁~ 佢自己重用手按住下面呢個場面超好笑~~重要keep左一段時間.



 



佢地之後重係台到玩左一陣, 慶ちゃん居然係下面叫咪. 叫佢地快d...



過左一陣再叫佢地快點呀,
太久了.



 



最後massu又扮老師...起立....敬禮.....



 



 



 



 



 



 



Beautiful Rain



2/130000000の奇跡



SUMMER TIME



チェリッシュ



Dreamcatcher



Lovin'U



Liar



ベサメ・ムーチョ~狂おしいボレロ~



Dance in the dark



恋のABO



weeeek



HIGHER GROUND



 



MC



Yuya大約話要製作超越去年既舞台. NEWSFANS都好利害~



平常聽到staff又或者其他工作人員講NEWS FANS好利害, 佢都會超開心.



佢自己同FANS係手上連上紅線.



Yuya講完個個member都話同大家連上紅線.



慶ちゃん話當所有fans都係一家人. 當聽到話安排左佢地做DOME, 佢話當時連手都在震.



 



 



CRY



Encore



 



Happy Birthday



渚のお姉サマ



Encore 2



 



4+FAN



 



 



大約就係咁啦~~一口氣寫咁長去到尾段開始有D冇心機寫...但係唔寫明天再睇又會唔記得 T-T



arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()