close





開場片段係用
NEWS ALBUM個隻opening!


之後第一隻出場歌就用左world quest~


 


01  WORLD QUEST


佢地一出場全場大叫, massu個頭變左淺紅色, Shige金髮再加剪短超清爽.


最特別係慶ちゃん居然係全金. 久違了的金髮呢~


 


02 チャンカパーナ


03 4+FAN (玩拍手)


由於大多數係新歌所以由手越老師教我地跟打拍子. 拍拍拍拍拍拍


 


    短既個人自我介紹


Shige:“ただいま”! 我地:お帰り今年Shige既開場白又係ただいま。kekeke


Shige: 雖然在下雨, 但是這才没有關係!


Massu: 大家好, 我是増田. 我地: yeah~~


: 唔夠大聲, 那麼給我回去 (惡魔Massu出現)


慶ちゃん:可以和大家見面了, 要何時享樂?


    我地: いまでしょ~  (今次CON佢地玩好多搞笑藝人梗..反應慢d都唔掂)


手越: 今日邊個係黎和我拍拖?


    我地: yeah~~~~


手越: 那麼我地係你地既執事, 你地係公主. 讓我們來仕奉~LOVELOVE~


 


04 渚のお姉サマー


05 BEACH ANGEL


06 恋祭り (fing 毛巾)


07     フルスイング


Yuya慶ちゃん企一邊升降台, Massushige企另一邊升降台.


慶ちゃん從後抱住唱緊歌既Yuya~全場尖叫.


Massushige互相打開手好似想抱抱咁. 但係massu最後閃開…shige個樣有d唔好意思 kekekee


 


 


以下係夾吹奏部一齊表演


08 Good News


09 NEWSニッポン


10 希望~Yell


11 太陽のナミダ 


12 ポコポンペコーリャ


13     エンドレス・サマー


頭先明明唔比shige抱抱既massu, shige唱緊歌既時候突然從後抱住shige.


重要一路行一路唔放手. Shige只好傻笑~~大電視影到實! 全場大叫~


 


14 Greedier


14     Remedy (Massu solo


除左面個件波波衫既massu瘦左好多呀. 可能係因為瘦左自信返黎~所以佢唔介意大家睇到佢露點…..


16 SHOCK ME


17 BE FUNKY


 


MC時間


慶ちゃん:大家想見我們嗎?


我地: yeah~~~~~


慶ちゃん:好高興哦~


Shige: 你是大叔嗎….


慶ちゃん:手越叫大家小猫們. 也有男fans…..没有問題嗎?


Yuya: 男孩子也可以是小猫. “冇問題, 冇問題” (冇問題, 冇問題Yuya係用廣東話講架. 當時真係嚇一跳)


 


講到排周邊~可能有人冇買毛巾. 恋祭り既時候會心想. 不好了..我冇毛巾.


順道慶ちゃん問左我地排幾耐買周邊. 好多人都大叫5個鐘~, 我地一大早去都搞4-5個鐘先走得. 太陽超熱….~_~


突然間ShigeMassu “可以脫下來嗎?”


Yuya超曳! 係咁叫 脫下面~~脫下面~~~”


之後Shige真係除左條褲! 我地fans傻左眼~~狂叫狂笑.


Yuya慶ちゃん第一時間沖埋去打Shige, 因為冇人估到佢真係脱.


Massu就呆左咁望住佢.


 


之後講今次既衣裝都係由massu design. Shige話由於係massu design所以除衫要問過massu…. -_-”


慶ちゃん話自己件衫有點怪佢放左對手入去袋到(佢件衫肚前面有2個袋)~


係呢個時候Yuya “慶ちゃんdoraemon! doraemon..”


當然慶ちゃん真係扮左….笑死我地.


 


講到album送既dvd特典影像~~


但係係呢個時候massu突然脫去面衫, 得返最後一件白色底衫….我地都係場邊wiwi wawa….佢地就繼續講mc. 最搞笑係當吹起大風massu件底衫打出個身, 佢又要按實件衫怕露點咁. 笑死…..


 


Shige問有冇女孩子真係可以食到個10pancake~~全場大叫. 唔得~


最後佢地問我地4個計畫邊個最好, 自己鐘意邊個計畫就拍手. 最後當然唔會有結果啦. 但係我覺得應該最多人拍係慶ちゃん個個.


 


Yuya突然係到pon pon pon咁叫~~


Massuyuya由半年前已經開始咁叫.


Shigeyuya點解, yuyaDJ通當都係dou dou dou不是嗎? (應該係指捽鍱)


Shige再問佢咁點解唔係講dou dou dou係講pon pon pon…


Yuya話要原創wor….  -__-”


之後慶ちゃん叫我地會場一齊pon~~~


 


 


講起慶ちゃんamazon返黎曬到好黑.


慶ちゃん問佢地有冇睇電視. Shige當然有啦, Yuya話睇左. Massu…燒隻鍱比我 -_-”


 


講到10週年.


Yuya問有冇人一開始10年前就喜歡上NEWS. 全場有少部份人拍手.


之後慶ちゃん又問, 邊個帶左渚のお姉さまbra既請舉手~~(我都有舉 >-<)


慶ちゃん:真的?


Shige: 那個比想像中要清爽…. (講到好似佢地自己有帶咁 -_-”)


之後由慶ちゃん宣佈9月份會有special event慶祝10週年. 日期未定, 所有野要等官方公佈~


 


其中有講起慶ちゃん今日頭髮變左金色~~慶ちゃん話係期間限定. 只有2, 之後every.會變回黑色.


 


 


18 Beautiful Rain (慶ちゃん短片+solo


慶ちゃん真係型到暈低….


 


19 2/130000000の奇跡(慢版


呢隻歌改左慢版真係超正~~~變成一首超級情歌.


20 SUMMER TIME ((慢版)


summer time既時候佢地係會坐係中央舞台既升降台上面.


Massu唱唱下歌貼埋去Yuya. Yuya不甘示弱訓落massu大肶, Massu含情脈脈咁望落大肶上既Yuya. (真係殺死人….全場又再大叫)


 


 


 


チェリッシュ


 


22 Dreamcatcher (Shige solo)


一身pink衣服既shige~


 


23 Lovin'U (手越solo


Yuyarock. 自彈自唱~


 


 


24 Liar (liar前會播一段超型既短片)


25 ベサメ・ムーチョ~狂おしいボレロ~ 


26 Dance in the dark


27 Fighting Man 


28 恋のABO 


29 weeeek


30 HIGHER GROUND


呢到其實重有小小感人mc…


 


31 CRY


 


Encore


久違了的Yuya無上裝. 上年佢一次Tee都冇除過~~


今年第一場就脫啦 ^^


 





32
  Happy Birthday


33  渚のお姉サマー 


34     恋祭り


唱完歌之後係一連串既煙花. 今年又可以睇到秩父宮既煙花, 超幸福.


 


花火之後多謝Johnny’s Jr.


今年都係MADE幫佢地, 但係另外夾Jr. boys (MAD做緊Playzone)


 


35  4+FAN




arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()