close

今日睇左Strange fruit既大阪首場啦. Yeah~~~



第一次係大阪睇舞台劇! 個場大d設備都幾好 ^^



 



今場睇既感覺好唔同, 已經差不多做左舞台成個月.



Massu同其他演出者熟左好多咁. 感覺比起初初既場次自然好多連佢同カナちゃんkiss都長左同埋自然左 hahaha.



重有就係劇本有少許更改, 多左dd笑位.



 



~~重有. 今日Massu有小小笑料.



其中有一場講佢要跑入後台幫井端拎藥~~當時massu係企係台既右邊(我都係坐呢邊). 佢跑入後台既時候撞跌左部macbook, 見佢行左2步又走返轉頭拾起部macbook個樣超搞笑.



台既左邊2位女孩子就繼續演~~咁小既事情佢地可能冇留意. 但係坐我地個邊既fans就個個都笑死. Massu重要一路拾一路勁笑…..重有好趣怪既表情 ^^



 



最後我個日飯朋友仔重問我呢個場面係本身有定係massu出錯. 真係笑死我~~



好感激呢個上次係美戀控尾場識既日飯. 張飛都係佢平價比我~ NEWS girl果然超好人 ^^



 



 テゴマスラジオ送左花牌比massu~ 超有愛~~
下一次再見到Massu應該就係NEWS控啦超期待 ^^


朋友仔送既土產
arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()