close

今日睇左massu舞台劇strange fruits. Yeah~


今晚要算最特別既應該係Shige黎左睇! 由於我坐得前所以都冇好好咁見到Shige~~只有謝幕既時間見到佢一閃走人. 反而同行朋友仔坐後排~佢就開心啦. Shige坐係佢後面. Shige重同佢地笑~ 羨慕死人 >-<


Anyway可以同shige係同一空氣下睇massu演出諗到都已經好開心hohoho


希望NEWS COND, 咁就可以好好咁同佢地見面!


 


~~係呀!


如果係自己抽飛既朋友.


我今日去到會場見到好多人交返抽飛張面紙比FC staff!


一路唔知佢地做乜~~睇真張面紙. 應該係寫左可以抽特典!!


好彩我有帶member卡係身. 立即就交左~


如果大家係抽飛既記住帶member卡同埋身份証明去呀~~


我交得太快….冇好好睇佢就抽乜…hahaha


又冇影低…. -_-”


如果有人知可以話返比我知~~


下面個段係好小既睇後感想. 詳細既劇情同其他呢2日再寫!


 


(唔想睇到劇情又或者之後會去睇既朋友~~請小心啦.)


 


 


 







 



 


 


 


 


 


 


 


 


超開心~~massu真係演得幾好! 同佢平時真係好唔同~再唔係d少爺仔, 可愛既角色. 今次係演一個有點cool既藝術家!


 


之前擔心massu同女主角會有感情戲同埋愛情場面….其實冇乜呢d場面. 只係最後有一段感情戲. 但係冇乜特別身體接觸~至於最後一個kiss…大家可以覺得係借位. 又可以覺得佢有貼埋去. Anyway就算有都只可以叫埋去.唔會有太難接受 ^^


同埋女主角比我既感覺唔錯. 所以就算有呢d場面都唔會太討厭~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()