close

テゴマス34場既演唱會無事完結啦 ^^

34場既我都超攰, TM一定比我更攰. お疲れ様でした~

 

今日寫左等車先~已經有好耐冇去等佢地車啦.

2年前睇3巡既時候只有幾個人等車, 今日等車既人多到呀 -_-”

 

我出得黎快~所以個位都幾好.

等左一陣見到有幾個jr.走左~我當然一個都唔識啦 ┐(´ー)┌

我隔離個日飯就好似識~佢講左D冇聽過.

 

再過一陣見到3個型男出黎, 我都未望真.

隔離日飯就話係jump既大貴, 圭人, 同埋takaki.

睇真dwor~ 佢地3個一齊上左車走.

 

再過一陣好快TEGOMASSU BAND都走啦~

第一個出黎既係Chibaさん、佢有同我地揮手呢.  

之後重係大家面前抽煙. Hahahaha

都過左一陣band master Chinoさん都走啦~

我地叫佢同佢講お疲れ様でした.

佢都同我地揮手, nice ^^

 

等左差不多個幾鐘先見Yuya出黎.

一般Yuya都快手架, 今日唔知點解咁慢.

一見佢出黎就知啦. 原來重錄影緊~

攝影師一直影佢上車.

Yuya箸左大頭公仔tee, 白色外套, 白色短褲.

今日都算冷你居然箸短褲.. -_-”

Yuya好好, 佢打開車窗一半同我地揮手. 車速重要係減慢左架 ^^

 

之後再等15分鐘就到Massu.

佢人未出黎, staff幫佢放物品上車先.

超多野囉...一個拉喼, 一個袋, 幾個白色紙袋...

之後見到massu係出口個到同佢講野.

太好啦, 佢企係個到我地可以望多佢2.

佢箸左黑長褲, TEE, 黑色外套.

 

唔知係咪因為冇人叫出聲, 佢唔知咁多fans等佢.

佢架車出黎既時候冇開窗. 後尾可能見到咁多fans所以開窗~

我係前窗見到佢個人向前, 跟住好搞笑咁見到車窗多左隻手掌...

佢隻手貼住車玻璃, 之後開左31玻璃, 隻手就咁一半吊左係到.

(好難形容, 但好可愛 ><)

 

就係咁佢地就走哂啦~

見完massu之後有幾個妹妹仔係咁喊...真係比佢地嚇死.

 

好啦. 報告住咁多先~

其他野之後再寫 ^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()