close



compass



今日既開場短地圖係由東京去到大阪.



 



WORLD QUEST



チャンカパーナ



4+FAN(玩拍手+自我介紹)



場場自我介紹都差不多~ 我就唔寫啦.



 



渚のお姉サマー



恋祭り



フルスイング



 



今次大阪既特別影響像~



說到大阪massu話喜歡章魚燒.



佢地今次有同慶ちゃん, yuya慶ちゃん講到大阪講起咩?



慶ちゃんUSJ (環球影城)!



Yuya: USJ, 預備~



慶ちゃん扮左個我唔識形容既pose. 之後影住yuya: ...(yuya冇表情望住佢)



之後再叫慶ちゃん心斎橋個個好大既グリコ廣告公仔. 佢單腳企..重要錯腳!



今次到Massu....(冇表情望住佢)



最後到shige叫佢扮通天閣! 佢雙手合埋向天~~



今次到Shige....(冇表情望住佢)



...之後yuya話轉變話題無視慶ちゃん....跟住就接返去之前每一場都一樣既ppp片段.



ポコポンペコーリャ



エンドレス・サマー



Greedier



Remedy



SHOCK ME



BE FUNKY



 



MC



一開始Massu就好精神咁周圍走. Jr.退場佢重跟jr.一齊退場.



唔知點解Massu開始玩搞笑gag.



 



Massu: 四角, 三角, 通天閣.



慶ちゃん:這是什麼..



Shige: 好可怕, 好可怕



 



Massu: North, East, South, thank you.



Shige: 好可怕哦..



 



超搞笑...Massu一路自己係到玩.



再黎一個!



Massu: North, East, West, 澤穂希



 



之後慶ちゃんYuya黎一個gag..全場大叫yuya~~



Yuya: 去東京的方法! 1, こだま。2, ひかり。3, 坐我的腿上 (呢個時候Yuya坐係台上伸直腳! 佢便一提こだまひかり係新幹線其中一款車)



Yuya話從佢地開始講開始已經死命諗gag...



 



Massu又黎...



North, East, West, サンチェ~你做的是這個, 我做的是這個!! (佢扮jr. 時期教跳舞既老師, 佢一扮全場已經知)



 



最後大家叫Shige都做一次...shige好唔情願咁做.



North, East, West....xxx (我唔記得左係咩hahaha)



Massu好衰, 佢係後面講
"Shige
地味!!" (中文係老土
hahaha)



 



佢地講到手越全身都係骷髏物品.



Massu最初NEWS入面係慶ちゃん帶骷髏戒指先, 佢自己間中都有用.



後來Yuya越用越多~變成說起Yuya=骷髏 (massu好似投訴咁好好笑)



Massu: 最近手越看見我的手機上貼上一個細小的骷髏貼紙. 還說 "什麼? 你喜歡上了我嗎?"
好像所有骷髏的東西也是他的.  (我聽到既時候注意既重點同Massu唔同, 手越會對massu 口花花唔係重奇怪咩? kekeke)



 



Yuya講到做完今天公演, 明天2場公演之後25號一早開始要做24時間TV! 佢對自己既體力自信滿滿呢~~~~



 



呢個時候慶ちゃん退場預備SOLO.



其他人開始係到推介9/7 Tokyo dome event~佢地重叫人要去玩.



後來佢地發現已經出左當落結果! yuya重有問下現場易抽嗎?



跟住佢地話~~如果唔中既人聽到佢地推介可能嘩~~ >-< 咁既樣.



 



 



 



Beautiful Rain



2/130000000の奇跡



 



SUMMER TIME



チェリッシュ



Dreamcatcher



Lovin'U



Liar



Dance in the dark



恋のABO



 



weeeek



HIGHER GROUND



 



MC
Massu落台經過慶ちゃん身邊既時候, 就係慶ちゃん身邊跌倒.  



CRY



Encore



Happy Birthday



 



のおサマ



Encore 2



4+FAN



 



本來唱完4+fan就會完con!



今日場內突然廣播, 由於出面行雷及超大雨!



所以叫大家等多半個鐘先離場會好d~



Fans們一聽到超high! 勁叫NEWS!! NEWS!! NEWS!!



叫左一陣佢地真係出左黎, 慶ちゃん話一般live係呢到已經完.



但係今日係特別既, 佢地會擔心我地既安全.



Member講左一陣依家做咩好? 之後massu問重有冇體力~~



佢地叫staff準備毛巾.
最後唱多左一次恋祭り!



 



最後唱完恋祭りfing完毛巾. Massu話大家走既時候一邊行一邊大力fing毛巾~~咁樣就可以擋雨 -_-"



 



順帶一提今場收到Yuya既飯殺! 超開心~ 成個復活左咁!



佢指住我飛吻重要係2~ yeah! ^^



arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()