close


昨天係第一日開賣EARTH
X NEWS X Ray
條裙~~一大早就跑去等店開門.



怕比fans買哂…又怕冇size!



去到完來冇人排隊~~店一開門我係第一個沖入去買. Yeah到手~


後來都有好多fans黎買. 我比完錢再過一陣返去睇yuya design個條黑色已經賣哂, 其他2款好似有d size已經冇啦.




tour真係超累…睇黎report我都要之後先可以補返…其他member愛同newsring睇下呢幾日補左先. 雖然J-web已經有中文版…但係都會繼續寫..因為唔可以copy j-web既野出黎. 同埋一唔寫我怕我就唔會再寫blog >-<




arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()