close
我返黎啦. ...出走左日本2大日.
時間超趕重要有好多嘢想買同埋睇都冇時間.

首先要投訴一下J家今次既安排. 真係超超超差~ (比我發洩一下 >-<)
大大小小既JCON我走好多次~

一般排隊最耐個個con 2-3個鐘已經搞掂, 同埋多數都會買到野.


今次去買SEXY ZONE con goods真係超攞命.


一早9點幾去到排隊超亂, 個個都唔知排邊.


入場既買GOODS既完全集埋哂, 個個都唔知點排.


排排下佢地又臨時寫話冇飛只有4個時段賣GOODS.


重要係每段得1個鐘咁大把. 我諗佢地係超唔夠貨所以咁做!


佢地冇諗過SEXY ZONE可以吸到咁多人黎.


係超凍既情況下我由早上9點幾排到夜晚6點幾. 痴線架~


最慘佢係根本唔比入去, 到公開賣個一個鐘佢只係放到幾十人入去….


都未夠2點已經見D staff出黎話邊d貨品品切咁.


唔係呀嗎有冇印咁小貨呀? 後尾見佢地補左貨黎賣, 原來係拎埋第二日個d出黎賣.


聽朋友講第二日一早好多野又賣哂.


中途已經凍到痴線, 好彩去toilet既時候見到下面有coffee shop買左小小野食咋.


如果唔係真係死人. 真係完全係考你意志力小d都頂唔順.


一路排對對後後都好多人頂唔住走哂.


最後入到去買已經係完哂所有場, 6點後.


入到去乜鬼都品切..排咁耐真係得個吉.


重要搞到我冇哂時間去買生寫同埋shop…. T-T


 


 


後尾走既時候見重有小小時間, 希望可以係書店關店前揾到SHIGE簽名.


立刻走返去新宿. 揾左3間細既書店~比我揾到一間頂樓既重有6本初回版pink&gray!


唔知點解呢6本會分開擺, 可能d書冇咁靚.


6本初回其中3本有爛另外3本尚可接受. 買左佢~kekeke


我每間書店都睇一睇~全部書店都係賣緊之前冇講既第4.


好得意依家先留意到, 初版既發售日期係印131,


4版既發售日期係寫215 (我睇個日係11).


 


 


最後揾左一陣比我去到情報所講既新宿紀伊國書店.


YEAH!! 見到SHIGE既介紹TV同埋佢親簽寫既野啦….(超想搶佢返黎 >-<)


一見到SHIGE成個開心哂, 今日排隊既慘況都唔記得哂.


NEWS果然係治療系!! 我超白痴….打直左個手機影唔識轉返打横… T-T


有朋友識整既可以教教我.


 










 


http://v.youku.com/v_show/id_XMzUxOTM1NDEy.html


 


 


 


另外係全場排隊既時候聽到好多日本妹妹提起shige!


個個都係到讚佢. 超開心~


 


第二朝既超短既時間入面居然比我係生寫店揾到呢4張生寫.


佢係新推出架. 但係應該係去年まほうtour完場既時候係車站偷影個d.


 


 












 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()