close

今朝好靜呀! 所有focus去哂格離XX 仁個到.
J家最近都好似比較多事發生咁. 希望黎緊係好事多過壞事啦.
都係個句~~給我NEWS!
係D咁亂既時間推NEWS出黎幫阿仁先生解解圍咪幾好.

昨天各大書店話返左pink&gray既新書.
我今朝係twitter見到有人話池袋已經賣哂...我立時O左咀....係真唔係.....
雖然係一件好事. 但係我要去買呀!! 等埋我呀~~唔好賣哂......

本身諗住今個星期可以睇哂pink & gray...因為忙到顛左..所以呢幾日冇睇過...wuwuwuw
下個星期要努力啦.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()