close

今日係我們家leader 30歲生日~~YEAH~~~

朋友講今日好多飯去左電視台等慶ちゃん!

重有就係好多人去左龍太郎~大家都超有慶ちゃん心. 

 

我自己前日都去左電視台等慶ちゃん. 

真係要超超超級多謝NTV!! 因為有every.所以我地可以常常見到慶ちゃん. 

 IMG_6218

 

寫個REPORT先! START~

 

我地大約3點多到電視台, 去到已經有一批FANS係到. 

我地企左係旁邊玻璃, 可以直接望到洋台.

一開始そらジロー出黎已經係咁同我地揮手. 超好笑~

佢重走埋黎fans個邊同fans玩! 超可愛~

IMG_6216  

後尾木原さん出到黎扮打そらジロー XDDD

木原さん係到搞氣氛, 佢自己都係咁同fans揮手. (當然在場所有人應該都係慶ちゃんfans)

 

差不多時間慶ちゃん出黎前, 警衛就叫大家唔好影相.

慶ちゃん一出黎就同大家揮手.

之後見佢去左睇花圃入面既花. 重同鈴江さん講~ 

 

後尾到埋位見慶ちゃん重問工作人員燈光方面有冇問題. 

佢真係超熱心~見staff個個都望住慶ちゃん笑! 估計我們家leader都好得工作人員心 ^^

 

天氣直播完成後, 慶ちゃん唔係直接返入直播室. 

佢行左過黎fans個邊. 

由右至左~~一個一個望住我地同每一個fans揮手. 

佢重一邊講ありがとう~超窩心! 

 

慶ちゃん入返去直播室直播後, 見大家跑哂去右邊~我地當然跟住去啦.

原來右邊可以睇到入面直播.

成個新聞報告完哂之後慶ちゃん係左邊玻璃窗同FANS拜拜.

跟住見佢穿過工作人員又跑過黎右邊玻璃窗同我地呢邊拜拜.....

 

救命呀~~邊有明星咁窩心架!!! 真係想大叫~

慶ちゃん真係超級治療系~~我同朋友都話.

如果個日發生唔開心既事又或者有煩惱.

去見一見慶ちゃん真係成個開心哂~完全被治癒了 ^^

 

大家下次有時候都可以去睇下慶ちゃん呢~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Yoki 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()